Přívětivé povětrnostní podmínky umožnily pokračování stavby I. etapy obchvatu. Na začátku trasy došlo v průběhu listopadu k vybetonování dalších pilířů mostu na I/48 (přes budoucí D48). Pod dalšími mosty na trase probíhala úprava a zpevnění svahů. Na mostě přes řeku Olešnou a rybník Arnošt se dokončovala betonáž posledních částí postranních říms (na mostovce pravého mostu). U mostu na křižovatkové větvi MÚK Olešná byla dokončena navážka zeminy do náspu větve. To samé u bočních opěr mostu přes silnici III/4848.
Na přilehlém náspu tak mohly začít práce na budování základů pro protihlukové stěny. Na další části trasy došlo ke zpevnění náspu zemního tělesa. Ocelové sloupky pro uchycení výplně protihlukových stěn byly instalovány podél dalších úseků trasy. Nadále se pracovalo i na přeložkách inženýrských sítí. Na MÚK Frýdek-Místek – jih pokračovala stavba horní části mostu (levého), a to betonáží druhé pole. Podpěry se přesunuly pod třetí pole blíže ke středu okružní křižovatky. Na opačné straně se chystala betonáž první části krajní opěry mostu. Na mostu přes řeku Ostravici byla zahájena betonáž mostovky levého mostu.
Průběh prací během listopadu je k vidění
.